MELODIFESTIVALEN 2010

Ja då var Melodifestivalen 2010 över, i alla fall här i Sverige. Jag hejade såklart på Salem Al Fakir eftersom hans låt var helt klart bäst och jag tänkte mest på hur låtarna kommer att tolkas utomlands och det märkte man ju även på deras röster, men icke sa nicke.

Det var ju Anna Bergendahl som vann, och hennes låt är faktiskt riktigt bra men jag tror tyvärr att den inte kommer att komma långt i Norge eftersom den är så lugn och blabla. Sverige skickar ju jämt skitlåtar, som kommer långt ner utomlands, pinit! Men jag gillar Annas låt så inge ont om den, bara att jag inte tror att den kommer så långt i norge, men håller alla tummar.

Men måste bara fråga, var det bara jag som fattade att Salem kom 2a? För han låg ju först till Anna fick sina poäng och vann? Men varför sa dom hela tiden att Eric kom 2a för? Jag fattar ingenting :s Men jag kanske har fel.

Men nu ska jag göra frukost & sen ska jag sy ... -.-

ByeBye smultrontoppar.


Sen måste jag ju även skicka ett Krya på er till Tarjas hundar som skulle varit på SM i helgen,
men hon åkte dit, vann första dagen och andra dagen åkte hälften på magsjuka & sen blev det hemfärd :(
Åh vilken jäkla otur alltså, Krya på er alla gosevovvar! <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0