TUMMEN UPP FÖR DEN OTROLIGA GÅRDAGEN !

Oj nu var det länge sen jag skrev, men eftersom att jag har haft lov denna vecka och darling har varit hemma så har jag faktiskt prioriterat bort bloggen (y)

Men i alla fall så har veckan varit bra, jag och babe har varit hemma i Loos nästan hela veckan, tog en liten road trippppppp, fast den stannade i Ljusdal hihi. Köpte mig ett par nya snygga skor, se bild nedan. Sen käka jag kina mat och ja, men myste.

Gårdagen var kanonbra, läre berätta. hihi!

Först var det skoterträffen i Hamra och Magnus Samuelsson, världens starkaste man som spruta ner alla småbarn med fanta, haha trodde jag skulle dö. Men i alla fall så var jag mest med Mathilda och Amanda på skoterträffen eftersom min pojkvän fick vara sjukskjuss till Tomas stackarn som bröt handen på 3 ställen efter att ha krockat med ett träd, hoppas de blir bättre med dig vännen!

Kvällen trodde jag skulle bli skit, men vafan klart kvällen inte blir skit. Började i alla fall med att jag och Daniel drog till Leif och Mia ch börja dricka, spelade "regel och inte regel" och sen bare iväg till Hamra, och där vare massa roligt partheypeople  och kvällen slutade TOPPEN. Alla var verkligen skitfulla bokstavligen, inga tjaffs och inge bråk mellan några alls, kanonbra ;) haha!

Men jag ska iaf försöka uppdatera lite mer, även om de lutar åt att jag inte kommer att göra de eftersom praktiken börjar imorgon och då slutar jag inte förän 18.00 och då har jag nog annat för mig.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0