DAY ONE AT THE SCHOOL AGAIN

känns väl sådär att börja skolan idag, men sånt är livet & det är snart över i alla fall vilket är skönt.

Igår hade jag lite sköj tillsammans med Daniel, Jenniför, Jonna, Mathias, Cicci och Cornelia, först satt vi ute och sen drog vi upp till Jonna en sväng.

Har även fått reda på att det inte blir någon utomlandsresa, att vi skulle ha haft hunn med oss tills på torsdag och att alla är kaos och att projektarbetet ska vara klart på måndag, fyfan de här kommer att gå åt * och informationen på skolan suger röv!

Men nu ska jag hålla tummarna för att regnet går över så jag och jennifer kan gå en sväng och sen ska jag nog köpa hem korv, bröd och räksalld, är så jäkla sugen på de så de är sjuuuuuuuuuukt!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Daniel Halvarsson

Åh vad fin du är älsklingen min :D <3

2010-05-03 @ 19:11:04
URL: http://danielhalvarsson.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

söt bild !

2010-05-06 @ 12:49:32
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0