Gävle by night, fylla & fight

Igår lördag åkte jag tillsammans med min mamma och pojkvän till staden Gävle. Daniel åkte iväg till hans pappa och jag och mamma gick in till stan och började vårat sökande efter alla saker jag skulle ha med mig hem.

Det jag skulle ha köpt med mig hem innan dagen var slut var..

Väska till balen
Axelbandslös Bh
Något "smycke" till håret
Smycken
Skor till balen
Handskar till balen, vita

Men jag kom hem med lite annat också, bland annat en t-shirt, leggings svarta, leggings mönstrade med mera. Struntade i att köpa handskar eftersom jag bestämde mig för att ha svarta handskar ändå så de kan jag låna av kusin min.

Tack mamma för en underbar dag & tack för sakerna jag fick <3

När jag hade shoppat klart kom älskling och hämtade mig & Jimmy som också hade kommit till  Gävle för att tillbringa kvällen/natten tillsammans med oss :D Så de blev en hel del drickande och tillsluta tog vi bussen in till Gävle, kikad lite på bilarna men de var faktiskt rätt så trökigt där mot för Ljusdals cruising, ärligt talat.

Men de slutade iaf med att Jens och Jimmy köpte en vattenpipa under tiden vi väntade på bussen hem till Bomhus och när vi kom dit satt vi ute på ballkongen och rökte vattenpipa. Vilken helg, riktgit bra!

Såhär ser mina studentskor ut, dom är verkligen jag & riktigt snygga!



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0