Helgens tokigheter!

I fredags var det sista dagen på  min praktik med alla hundvalparna :'/ kommer att sakna dom massor, men jag får komma och gå som jag vill där så måste ju åka hem någon helg och hälsa på dom.

Sen kom även Daniel hem, wiho :D

På eftermiddagen grillade vi hemma i loos och sen begav vi oss mot ljusdal och borr där det blev askalas och skitskoj :D

Känns så roligt att man är "en i gänget" nu och man känner dom flesta av partyfolket man alltid varit på samma fest som men aldrig riktigt vågat prata med, känns kanon!

Gårdagen spenderades med älskling :) vi gjorde pizza och myste på, riktigt skn dag.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0