Dooschen!

God eftermiddag !

Min dag har bestått av...

02.00 - hem och sova
07.30 - upp och hoppa, snacka med mammi i telefon
09.00 - Hem till farfaris och lämna lille Tilobus!
09.30 - Gruvan och ta en guidning, mjau!
11.00 - Hämta Tilobus hos farfar, fika !
~ Osv, Sullat omkring helt enkelt.

Nu ikväll har jag mest käkat, slappat, ska snart hoppa in i doschen! Sen blir de jobb aaalll night long! Packa 3 pallar lussekatter bland annat, weho.. Men de går bra hii..

Nej nu orkar jag inte skriva mer och tur är väl de slipper ni läsa mina långa noveller som jag brukar skriva, bye!



*jag ösnkar att jag bara kunde be er hålla kärten!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0