En helt vanlig söndag!

Haft en bra helg alla ?

Jag har i alla fall haft en bra helg, skönt.

I fredags var lillebror här och han o danel spelade ps3 hela kvällen medans jag drack cider och hade skoj..

Gårdagen var helt kaos haha, var på loppis på dagen köpte en jättefin tomte :) Sen var jag och fika på wilmars tillsammans med Kätrin, Peter och Daniel :)

Sen blev vi bjudna på mat hos mamma o pappa :) Jättegott!!

Sen drog vi upp till Christian och drck lite, hade vääärldens beslutsångest om vi skulle åka till Ljusdal o gå på krogen eller inte, men slutade med att vi stannade hemma för att slippa åka fram o tillbaka och betala massa onödiga pengar för en helt vanlig kväll, (utan sofie) i Ljusdal, så vi sket i de..

Stannade hemma, drack massa vin, bakade cheesecake (orkar inte kolla stavningen ni fattar ändå) som vi ska käka senare tillsammans med rökt kött, eller ja inte tillsammans med i omgångar då hha..

Snart kommer Dvärgpudeln Alfred till mig och ska bli "fin", hoppas bara att han inte hugger mig haha, nerå men hoppas iaf att de går bra och att min rakapparat inte fuckar sig så jag läre klippa honom för hand.. :)

Men nu ska jag ta en göteborgare och sen ska jag försöka få mig själv att se lite levande ut...

Hejdå!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0