Främmande.

God morgon!

Tänkte berätta lite om gårdagen då de hände en hel del och de slutade i alla fall med att jag och Daniel åkte ner till Ljusdal för att umgås lite med mamma och peter, sen åkte vi hem igen och peter följde med.

När vi kom hem så dröjde de inte så länge förän Mia och Lefi kom och hälsade på, mycket trevligt. Jag och Mia drack vin och snackade skit helt enkelt och grabbarna spelade tvspel och drack öl. En lyckas kväll som slutade vid  på morgonen.

vaknade för ett tag sen och satte igång och städa lägenheten efter nattens stök och bök, för nu kommer vi att få stor främmande av Daniels mamma, småsyskon, mostrar m familjer, trevligt de också.

Ikväll ska vi ta en till vinkväll med Leif och Mia, hade även tänkt att bjussa dom på mat, myspys ;)

Och sen vill jag bara säga att jag fortfarande är fruktansvärt trött på alla jävla frågor på facebook, trodde verkligen inte att vissa var så jävla nyfiken, men man håller ju koll på hur rykterna går (y) Kul att se.. De börjar i Ljusdal och drar sig mot Loos.. Hm undra vem nästa att fråga kommer att bli?

Och svaret på frågan som varannan person frågar är...
Nej de ska inte direkt bli Kul att bli de...... men vafan kan jag göra ?


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0