Gävle !

Hejhopp!

Igår var jag och mamma till Gävle, eftersom jag skulle till tandläkarn på käkkirurgin på sjukhuset, skitläbbigt! Såg alla överläkare med dressar de stod "Operation" på, åh jag är så himla nervös ... :'/ Men ja de gick då bra igår iaf!

Var dock världens jäkla snökaos där och då menar jag verkligen de, de yra snö så man såg ingenting när man körde bil, olyckor överallt och vi fick köra runt halva sverige för att komma hem, vi skulle varit hemma vid 7 men kom hem 10 :/

Men jaja nog med snö :D Vi var ju och shoppa också! Var in på Ikea, köpte massa skojskojskoj :)

Var även in i Valbo köpcentrum och köpte ngr trjöjor örhängen, diadem, mm mm. Köpte även lite julklappar åt b.la pappa och Tilo :)

Men nu MÅSTE jag dammsuga, har fortfarande inte gjort de och skulle gjort de för mååånga dagar sen haha...

Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica Nord

Hon tyckte att Matilda mobbade hennes lillasyster, som i detta fallet inte är sant, för dom är bra kompisar... Usch, det var verkligen inte kul att läsa, hon hade skrivit så elaka saker, sånt som 12åringar absolut inte ska behöva läsa, massa traksserier och hot, att hon bl.a skulle skicka hit folk som skulle våldta henne!!! Helt sjukt. Men har du oxå blivit utsatt av trakasserier? Har för mig du skrev det? <3

2010-12-01 @ 15:48:28
URL: http://nordangelicas.blogg.se/
Postat av: Angelica Nord

Jo, det är verkligen helt sjukt. Jo, tror nog att det kommit en och en annan lögn ur den munnen tyvärr. Uscha, tur att det fixade sig iaf åt dig, för det är verkligen inge kul att vara med om. :( <3

2010-12-04 @ 21:10:31
URL: http://nordangelicas.blogg.se/
Postat av: Jackie Ferm

Tack du för den gulliga kommentaren ;) Gillar din blogg starkt också! Kramar // Jackie

2010-12-05 @ 13:51:22
URL: http://www.jackieferm.nu

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0