Julhandlat!!

Hejhopp, nu är jag hemma igen, höll dock på att fetkrocka påvägen hem, vissa tror jag på allvar fått sitt körkort i flingpaketet... Men de var i alla fall inte mitt fel, jävla blådåre...

Har i alla fall varit i Bollnäs idag, gick runt och myspyste med mamma och Tilo :)

Jag fick med mig Massa saker hem, alldeles för mkt egentligen men äsch..

De jag bland annat köpte idag var..

- Ögonbryn/frans färg
- Bobbys hårprodukter (ska bli spännande att testa)
- Lösnaglar
- Julgrejjer :D
- Mat, mat, mat
- Två koftor
- MM MM MM

Allt slutade på... kanske liiiiite för mkt för vad jag har råd med just nu egentligen, men de skiter man väl i ;)

Men nu ska jag fortsätta städa, sen ska jag käka.. Byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0