Montagh!

Hej hopp och god eftermiddag!!

Idag började jag morgonen med en stor kopp kaffe, sen bare iväg till farfar med Tilo, drack kaffe där åh, sen drog jag till Ica där jag skulle gå intro idag.

Kom dit vid 9, fick skriva på lite papper, plocka upp varor och lära mig allt sånt som man ska lära sig :)

Fick börja med att sitta i kassan, hade Johan bredvid mig de tre första kunderna sen så fick jag vara helt själv haha, gick väl si och sådär, de värsta var ju när inte rummre fanns inne så man var tvungen att knäppa hit o knäppa dit.. haha.. Men de gick ändå bra :)

Sen har jag plockat varor och gjort noter och blablabla skitsköj faktiskt :)

Imorgon ska jag dit igen, då ska Tilo till mamma och sen farfar igen haha!

Ikväll blir de halv åtta hos mig, ung och bortskämd sen svenska hollywood fruar och sen sängen (y) låter so ne jävligt bra kväll!!

GLHF JKE

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0