Ny phone!

Då har dagen gått och nu är de bara middag ocg sova kvar, blev inge jobb inatt, tråkigt men samtidigt jävligt skönt eftersom de blir Bollnäs med mor imorgon och inhandla lite nödvändiga prylar, julgrejjer mm.

Måste köpa tomtar och sånt till jul, jag har liksom En tomte, En stjärna & En julduk, :D De är de jag har.. Och eftersom jag har en hall, ett kök, ett sovrum, en toalett och ett tvrum att fylla med massa mys, måste de inhandlad massa julsaker, MASSA!!!! :) Älskar julen!

Justja fick ny mobil idag, eller ja fick och fick, bytte med mamma (hihi) hon köpte nämligen en samsung wave genom nå skit, men redan innan hon fick den frågade hon om jag kanske ville byta den mot min samsung eftersom den är lite lättare att  hantera när man inte är van vid touch och ja visst fick hon de :)

Var i alla fall nyss ut och kastade ner mina nykokta potatisar i snön för att de ska svalna lite, för jag ska nämligen göra potatisplättar idag :D

Ikväll ska jag titta på 24 timmar, sen efterlyst och sen sova :)

Ha en bra kväll!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0