Onstahg!

God morgon snöflingor!!

Vaknade nyss av Tilo som ville ut och kissa, så javisst då vare väl bara att kliva upp då! Har fått lite småhosta också, big nooo!!

Idag är jag ledig, eller ja nu har jag inge jobb planerat framöver, paniken kommer nästan krypande .. O.o nerå men ska iaf upp till Ica innan de stänger och lära mig massa saker som man ska kunna och jag läre nog vara med en gång till haha. Ska även då få reda på när jag ska jobba där igen :D Längtar!!

De snöar som satan ute alltså, riktigt mysigt men mindre mysigt när man ska skotta gårn.. :(  Äsch de får Daniel göra ;) Jag sköter ju allt inne så x)

Ska gå och hälsa på mamma idag tänkte vi (jag och Tilo), får hoppas på att dom plogar vägen bah!!

Men i alla fall har jag och min bästevän Sofie planerat att köra en spårad kväll på fredag , de ska bli riktigt skoj! :D <3

Nu ska jag kika på nyheterna (y) sen ska jag hoppa in i duschen!! :)

Ha en bra dag!


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: tack vännen :D jag har färgat och så nu, det vart jätte mörkt med ljusa slingor, vågade inte köra på kort :o jag gjorde frisyrerna på taaz.com :D <3

2010-11-24 @ 20:20:58
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: haha får göra det :D men hur äre med dig egentligen ? :( såg längre ner på bloggen att något dumt hänt :( <33

2010-11-25 @ 18:57:46
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0