Pust, trött så inihelvete!

Hejhopp!

Hoppas allt är bra med er, jag är sjukt trött och orkar inte ens känna efter hur jag mår haha.

Ja, jag har i alla fall jobbat nu dag som natt sen i söndags och ja de är ganska skitjobbigt att hålla sig vaken dygna runt.

Börjar 20.00 på Loosbagarn, jobbar till ~ 3.00
Börjar 06.00 på Furugården, jobbar till ~ 13.00

Så när hinner jag sova? Ja bra fråga haha, kanske därför jag är som en levande jävla Zombi just nu! Kan ju även säga att de inte är de lättaste att lägga sig och sova på eftermiddagen efter jobbe heller, blir lite omvänt.

Men i natt ska jag i alla fall (förhoppningsvis) vara ledig, så då ska jag Sova som fan! Sen blire jobb imorgon på Furugården som vanligt (y) Sen imorgon natt blir de även jobb på Loosbagarn!

Så ja de går ju att jobba såhär i en vecka, men skulle inte vilja göra de längre tid haha.

Nej nu ska jag köpa lite grejer till Tajloo som han ska få i "julklapp" och de blev väl inte så lite kanske haha.
Häver in lite bilder på de jag ska köpa, ne de gör jag tydligen inte eftersom man inte kunde kopiera bilderna, Skitaffär.

 


Mina kommentarer ♥
Postat av: Bloggskvaller

Bloggskvaller.com söker nya medarbetare. Skribenter samt någon som är intresserad över att ge designen ett lyft. Kontakta oss via mail.

2010-11-04 @ 20:32:06
URL: http://bloggskvaller.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0