Weird!

Hej söndag!

Gårdagskvällen var bra, dock slutade den kanske på de stället jag aldrig någonsin trodde jag skulle gå, men jag överlevde.

Kvällen började i alla fall hemma hos oss, riktigt trevligt, Leif, Mia och Peter kom hit och vi drack lite vin, öl och snackade skit..

Sen bar de av vidare och de var väl trevligt där också, dock kände jag mig väl rätt så utanför (?haha) så jag och bror min (<3) gick ut och sen gick vi hem.. Höll på att frysa ihjäl på vägen hem, de var så jäävulskt kallt..

Ja men just nu sitter jag i alla fall med kanske husets suraste sill, vet inte varför de är så men de är väl för att han råkade dö (på tv-spelet) precis när jag frågade någonting, Inte okej från sillens sida..

För övrigt så snöar de apstora snöflingor ute = skotta gårn idag = inte så värst skoj! Sen måste jag diska också, och de är ju ännu tråkigare, dööö.. Sen ska jag hämta hem lillbus också, herre gudars vamegrejjer jag har åh göra..

Vet ej om jag ska jobba inatt, men de märks väl, ska i alla fall klippa Fam. Myrlunds lilla vovve imorgon, nervös som fan (........:'/) men de går väl bra antar jag...

Ha en bra dag!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0