woho mera jobb jobb jobb!

God morgon!!

Natten gick bra, dovk kommer jag nog att hata lussekatter lite efter dom här två dagarna, packade väl "bara" över 2000 st + massa annat, men säger som Bittan "Nu är Mockfjärd klar för denna vecka" (y)

Vaknade i alla fall av att telefonen ringde, som vanligt VAD VILL FOLK MIG?!?!?! nerå bara skoja..

Men ja vaknade i alla fall av telefon och de var Malla från Ica som frågade lite snällt om jag kunde tänka mig att kanske jobba extra på Ica och självklart nappade jag! :D

Så på måndag och tisdag kommer jag att infinna mig på Ica i Loos för intro, woho :D

Så welcome my 5th jobb (y) (I LOOS så folk som säger att de inte finns nå jobb (xtra jobb iof), ha ha ha skitsnack)

Aj lööv maj lajf som extrajobbare överallt så att ja tom kan leva på de ... Njuuuter! Så kul!!!! Roligaste är ju att alla ringer mig, jag har inte ringt på ett enda haha. People here love me! ;) Nej men de ska bli riktigt kul!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0