Ändrade planer!

Jahapp nu händer de mycket och jag hänger inte med så mkt men de skiter man väl i som älsklings Cicci alltid säger ;)

Ja jag skulle ju iaf till sthlm på torsdag, jag, tilo och Daniel skulle bila ner, men eftersom de är trök älgjakten som Daniel så himla gärna ville vara med på och eftersom han hatar sthlm så kunde jag väl inte tvinga med honom.. :(

Så nu ska jag & Tilo åka tåg ner på tisdag istället vilket jag egentligen Inte vill. Men eftersom Tilo inte har några problem alls att åka bil/buss så tänkte jag, vafan skulle de spela för roll? Han kommer säkert inte ens fatta att vi åker tåg eftersom han sover hela tiden när vi åker någonstans.. Och jag vill verkligen inte lämna honom hemma heller.

Så vi åker på tisdag kväll istället, samma tåg som mamma men tyvärr inte samma vagn.. -.-

Sen åker vi hem på söndagen, så blir där rätt så länge :) Hoppas bara att de går bra med Tilo, haha! Alltså han är ju inte direkt van vid folk eftersom vi bor i skogen typ. Går kanske förbi en pers per dag.. Och ja.. ni förstår.

Men de kommer nog att gå kanonis ;)

Men nu vet ni iaf, vi hörs nå mer. Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: emma

okej men å förstår jag :)

jo allt är bra med mig, är bara sjuk skoltrött :) men det är väl inte så konstigt är ju inne på mitt fjärde år :) :P allt bra med dig då? <3

2010-10-10 @ 18:51:44
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha kul att jag kunde ge dig ett skratt :D

2010-10-11 @ 12:15:50
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0