Bloggarna!

Nu tänkte jag skriva vilka bloggar jag brukar kika in på och vad jag tycker om dom.

Kissie:
Jag tycker att hon är underhållande, men sjukt patetisk, men som sagt underhållande! Hon gör de som ingen annna lyckas med och att hon ens vågar göra de hon gör tycker jag är modigt, jag skulle själv aldrig våga hänga ut så många människor i hopp om att en vacker dag bli nedslagen. & sen tycker jag även att hennes photoshopade bilder är snyggare än dom andra haha.

Gaybloggen:
Amir, sköna sköna Amir, jag tycker att även hans blogg är underhållande, dock tycker jag att de börjar bli lite för mkt tjaffs i hans blogg :( Men Amir är den ballaste gayen iaf!

Paow:
Den mest underhållande bloggen just nu, jag tycker att paulina är cool dock allt detta med Hugo tycker jag att hon kunde skött lite snyggare, jag menar att ljuga för alla hennes vänner & alla hennes trogna fans (haha) var väl att ta i lite kanske. Men Paow är Ball så äre bara!

Jockiboi:
Han är som han är, han om någon underhåller i sin blogg, nog för att jag tycker att de kan bli lite för mkt kanske, liksom vemfan kissar på sin egen soffa egentligen? Hm, njae vetefan alltså skulle nog kräkas om jag såg han eller nått med tanke på att han tom äte sin egen sperma.. Mums, or not! Men han är king annars diggar honom!

Gossips:
Bästa skvallerbloggen enligt mig, jag tycker att de är GRYMT kul med skvaller woho haha! Dock är de jävligt segt att den typ ALLTID är nedstängd eller att de är nå som krånglar, leeee!

Emmelist:
Hon är bruden med stort B, gillar henne och hennes blogg som hansken i handen tänkte jag säga haha lol. Handsken i handen** Hon är ju ba bäst, skriver roliga saker och är snygg vad mer kan man begära ? ;)

Foki:
Kollar in där väldigt sällan med tanke på att jag stör mig nå HEMSKT mkt på denna brud! Alltså visst hon är söt och så (eller?) Men vafan hon är lika gammal som mig men pratar, beter sig och verkar vara 5 år yngre, varför pratar hon ALLLTID bebisspråk för och ne fyfan jag tycker att hon är så dryg! Prata som en 19 åring ist för en 5 åring, så jävla störig. haha! Sorry men nej, fjant?

Stjupid:
De är min gamla klasskompis Joss blogg, miss her! Hennes blogg tycker jag är skoj att läsa ibland! Saknar henne och dom andra snygga brudarna (+olov) från klassen,  hoppas vi alla kan träffas snart! <3

Aja nu orkar jag inte skriva mer. Fick iaf reda på att de blir städ på furan nästa vecka (y) yes! 
woho byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

tack snygging, och detsamma! Viktigt så man inte missar något ;) och håller med om Foki. skulle lätt peta sönder hennes stämband med "söta" thailändska pinnar, sånna man äter med asso ;) saknar dig <3

2010-11-03 @ 22:25:07
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

tack snygging, och detsamma! Viktigt så man inte missar något ;) och håller med om Foki. skulle lätt peta sönder hennes stämband med "söta" thailändska pinnar, sånna man äter med asso ;) saknar dig <3

2010-11-03 @ 22:25:28
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0