Hej mitt vinterland, nu är jag här.

Igår kväll när jag gick och la mig började det snöa, snöa som bara fan! Och i morse när jag vaknade var det mycket snö ute, wiho :D MYS PÅ HÖG NIVÅ!

Jag sprang till dörren, ropade på Tilo som kom springande och blev jätteglad när vi skulle gå ut men möttes av ett stort VITT landskap, och han började tokskällla, haha! Sen sprang han ut i snön och började busa, busa busa och busade, kutade (sprang) runt runt runt och tyckte livet var lite sådär för underbart! Han var så himla lycklig!

Sen började han tokfrysa och vi gick in igen, haha!

Nu ligger han däckad bredvid mig i soffan (y)

Ja jag har i alla fall lite beslutsångest för helgen. Jag har blivit bjuden till Delsbo på parthey med brudarna, vilket jag verkligen vill gå på. Men sen är det ju hälsinglands återvändardag eller vare heter med massa skoj i Ljusdal som jag också vill på. Men de största problemet är att jag inte har någon hundvakt åt min buse än, eftersom alla jagar/jobbar, men de löser sig sikurt!

Men nu ska jag mysa med Tilo. Byebye!


Påsk, förra året (y)


Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: hej gumman :) jag vet inte, kanske för jag har inte träffat emil på två veckor så hade redan bestämt med han men jag har frågat om han och någon kompis till han vill följa med så kan vi åka bil för det känns lite dumt att lämna han hemma och så sticker jag iväg själv :/ så får se hur det blir :) dudå? <3

2010-10-20 @ 12:04:52
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: ja men precis :) det skulle ju vara askul att träffa alla igen men hade ju bestämt med emil först och vill inte han följa med så måste jag ju sitta och åka buss från harmånger till hudik och sen byta till delsbo och jag har typ ingen aning om vart hon bor :/ men vi får se, jag vill jättegärna men det visar sig hur det blir :) nej förstår det, man vill ju inte lämna en liten valp som inte är van :/ <3

2010-10-20 @ 12:15:31
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: ja men precis :) fast om jag kommer så blir jag nog nykter för jag hade tänkt väntat tills halloween x) det är en tjej från hudik. hon tycker typ att hon är skitsnygg och nu skulle hon göra en jätte fjantig tatuering x) kan skriva namn och så på msn men inte här x)<3

2010-10-20 @ 12:33:39
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: ne precis :) jag har inget emot att vara nykter men som sagt så lära jag kolla med emil först :) hihi okej :D <3

2010-10-20 @ 13:01:54
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0