Kung helg!

Tack alla mina älskade vänner för en sjukt bra helg! Jag och älsklingen tog bilen till Ljusdal på lördags eftermiddagen tillsammans med bror och hans tjej.

Vi åkte först och köpte pizzan sen åkte vi till Jens och började dricka lite där, sen bare av till Jimmy som hade fyllt år, där träffade jag bl a Sara, Linn, Marie och pojkarna, gött som fan att träffa dom igen & jätteroligt att träffa Marie :D

Sen bare av till Stadt, vi gick kanske dit vid 9 ? Redan ASmycket folk, gött :D Träffade världens bästa Sofie, Anna, Pauline med flera, fan vilken bra kväll alltså!!

Jobbade i alla fall i natt och jag kan ju bara säga de att Kanelbullens dag kan Ta sig i röva, vem fan är idioten som kom på den dagen ? .. Usch! Jag spyr fan kanelbullar snart, haha ne så illa äre väl inte, men ne usch!

Inatt är jag ledig, men i slutet av veckan ska jag jobba igen, jobba nätter is the shit! Ska även på introduktion på måndag på ett annat extra jobb nice!

Men nu ska jag fara hem över och sussa :D Ha en bra dag och ha bra dagar framöver..

Puss på er!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0