Lägenheten är numera Helt klar!

Hejhopp hoppas alla haft en bra och trevlig halloween? Dock har jag fortfarande inte fattat om man firar den denna helg eller nästa helg ?

Min helg har berstått av, trevligt främmande av mammsen och Anki som var hit igår och fikade och snacka skit, riktigt trevligt. Sen åkte jag och Daniel dit på kvällen, jag drack vin, mm tillsammans med flickorna på kvällen, riktigt trevlig det också! (y)

Idag har jag mest slappat, gjort lite mat och sagt hejdå till Anki O Lasse som åkte hem idag! Sen har jag satt upp min fågelstuga som jag fick av mormor hehe.

Justja sen har vi även fått in luftvärmepumpen i lägeheten också, så nu är allt i lägenheten som ska ha fixat blive klar, so happy :D

Men nu ska jag nog sova lite haha, jag är så sjukt trött.

Imorgon väntar jobb då jag ska städa (y) Sen fick jag även ett typ smygerbjudande om ännu ett extrajobb idag, woho de går fan bra nu, kompis de går bra nu! Bara hoppas att man får nå fast snart nu!

Ha en trevlig kväll folket.




Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Vad är det för kamera du har? :)

2010-10-31 @ 22:15:24
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0