Lalala trött som en höna!

Hejhopp!

Inatt jobbade jag på Loosbagarn i Loos, gick kanonis, slutade 2 och då vare bara att köra rally hem och hoppa ner i sängen tillsammans med en Överlycklig busTilo och försöka hinna sova en blund inför nästa jobb!

Hann väl sova ungefär en timme efter mkt om och men.. Sen började Tilo tokskälla och sen var jag pigg like a pigg!

Sen vare bara att kliva upp 05.30 och köra upp till farfar och lämna Tilo och åka ner på skolan och börja dagens arbete, att städa haha! Låter inte så jäkla kul faktiskt, men hurreni de är fan skitkul haha, de är sant. Trivs asbra.

Efter jobba hämtade jag Tilo och sen åkte jag vidare till Gunvor (?) hon jag var på intro hos i onsdags för jobbe på furan, för att hämta nycklen till Furugården där jag ska städa hela nästa vecka.

Så personalen där bör förbereda sig på en virrig Jennie, eftersom jag inte ens hittar där haha! Sen kommer jag ju troligtvis att jobba natt samtidigt så de kommer väl bli ungefär en timmes sömn varje natt? Tur man är en hårding ;)

Men nu ska jag kolla på när Daniel spelar NHL på vårt PS3, skitkul.

Sen tycker jag även att vi ska hälsa den balla bloggaren Amir välkommen till sköna(nu halvt)gröna Hälsingland och Järvsö! Tycker dock att han kunde höjt ribban högre och åkt till Loos ist, de är ju såå mkt bättre! ;)





Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0