Lördag!

God morgon min kära dagbok!

Jag sov ända till 9.30 idag, inte alls vanligt för att vara mig ;) Nerå men de var ganska länge ändå brukar gå upp vid 8. Daniel är och jagar älg så jag o Tilo är hemma själv, han har damp för att hans älskade ben har ramla ner på golvet och ha är för lat för att hoppa ner och hämta de själv så han skäller hela tiden tills jag tar upp de...

Sen har jag varit ut med Tilo, hittade 3 tvspel som Daniel hade beställt i postlådan, frågan är om jag ska gömma dom för att inte få sitta och kolla på tvspel hela natten? ;) Haha får se hur jag göööör..

Gårdagen var i alla fall kul, vi satt nere i kojar och drack grogg hela kvällen, men de vart ändå lugnt, ändå har jag huvudvärk idag -.- suck, kände ju inte ens av alkoholen.. typ.

Ikväll skulle jag o darling egentligen till Annica, en gammal klasskompis, all my girls ska också dit, men tyvärr har jag inte hittat någon hundvakt än, så jag har liksom gett upp tanken om att komma dit så jag slipper bli besviken. Men fan alltså jag Vill Verkligen :(

Sen skulle de även komma en snubbe och sätta in luftvärmepumpen i lägenheten i helgen, men har inte hört nå så jag gissar väl på att han inte kommer i helgen heller.. De är ju bara en månad sen han skulle komma så..

Ne nu ska jag hooppa in i duschen, byebye lovers!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0