Snart bäre av!

Hejhopp ochtrevlig helg!
Denna vecka har jag för de mesta jobba, kanonis ;)
Men nu är det helg och jag längtar grymt mycket tills nästa helg, för då blir det Ladies Night i Globen, Stockholm, kommer att bli så jävla kul! Funderar på att festa efter, men då kanske jag måste ha någon att festa med eller ? ;) De vore i alla fall sjukt kul och se hur dom festar i Sthlm.

men såhär ser i alla fall de kommande dagarnas planering ut!



Helvete va litet de blev, tips använd förstoringsglas eller titta på bilden nedan, inte för att ni kanske sert bättre där men ändå ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

hehe ja jag pluggar ju via distans...så jag är som min egna lärare :D funkar jätte bra :D



tack.. behövde alla lycka till som fanns!

2010-10-08 @ 15:55:06
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emma

men du kusinvitamin! du måste uppdatera bättre så jag får veta vad som händer i dit liv, är ju fasen nyfiken ju :) <3

2010-10-10 @ 13:35:37
URL: http://emmahalvarsson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0