Stockholm!

Nu sitter jag hemma hos Anki och Lasse i stockholm, Emelie jobbar och Max går i skolan! :) Egentligen skulle jag till Nacka forum och träffa Tess idag men jag känner att jag inte hittar riktigt och vill inte åka själv. Så jag ska träffa henne i stan på fredag istället :)

Idag tänkte jag följa med mamma, Anki och lille Tilo till Ankis mamma och hälsa på, sen ska jag springa till Mörbycentrum en sväng och shoppa! Ska bland annat köpa nytt koppel och halsband åt Tilo, nya kläder och massa annat skoj, ska bli SÅ KUL! :)

Men nu ska jag fixa håret som ser ut som ett helvete ;)

Byebye!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0