Underbara dag, eller ?

Tjabba!

Denna dag har bestått av sovande ? Städning, röjning och tvättning, jävlar va roligt asså! Nope. Men jävligt nödvändigt eftersom min pojkvän & brorsa levt ungkarlsliv under tiden jag varit i sthlm och Ja de märktes väl!

Men nu har jag tage en liten paus, ringt lite samtal, har även fått nyheten att jag fått ett till litet extra jobb (y) Jävlight najs, så ska iväg på torsag tror jag de får bli eller nå och fixa de ;)

Ska snart börja med maten tills Daniel kommer hem, de blir nog torsk m. potatis och äggsås, får se hur de smakar i slutändan eftersom jag aldrig gjort nått av de förr (förutom koka pot såklart) men de låter ju förjävla gott..

Ne nu orkar jag inte skriva mer eftersom ni är så jävla dålig på att kommentera så man vet ju inte om ni finns, men statestiken visar ju de så....


Byebye!

Haha lillbäbis, är väl dubbelt så stor nu! :'D


Mina kommentarer ♥
Postat av: LINA K

Naaw vilken sötnos! =)

2010-10-19 @ 20:57:26
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0