Utgång med bästa brudarna! <3

Igår hade jag beslutsångest och visste inte alls hur jag skulle göra, men de slutade självklart med utgång, kunde inte motstå frästelsen att gå ut med mina snygga vänninor!

Daniel var nykter så han skjussade mig, Peter (brorsan) hade lille Tilo och jag gick på krogen ;D

Vi började kvällen med förkrök hos Annica som bjöd hem alla sina vänner på en galen kväll, eftersom hon inte är hemma så ofta så ville hon träffa alla och då kunde jag ju inte låta bli att komma ?

Så jag åkte dit och de var jättetrevligt och jag tror jag aldrig sett ett snyggare badrum i hela mitt liv, WOW säger jag bara! När jag kom dit var saknade Carro, Sofie & Annica + fler där, så himla kul att träffa dom igen!

Sen åkte vi till Ljusdal och gick ut på Järnvägs, träffade lite gött folk där också, sen blev de en jävla kö så jag är glad att vi kom dit när vi kom dit kan jag lova!

Men de var en grym kväll, med grymt folk, detta gör vi om brudar!!

Idag blir de filmdag, är inne på den andra nu, vi kikade nyss på Robin Hood, rätt så bra! Nu kikar vi på The last airbender & ikväll ska vi äntligen se på Shutter  Island som vi skulle sett för 100 år sen!

Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

Tack! Klart jag vill det! Vill aldrig släppa dig stupman. Synd bara att vi träffas så sällan nu :( <3<3

2010-10-25 @ 22:20:41
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack! Klart jag vill det! Vill aldrig släppa dig stupman. Synd bara att vi träffas så sällan nu :( <3<3

2010-10-25 @ 22:21:39
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack! Klart jag vill det! Vill aldrig släppa dig stupman. Synd bara att vi träffas så sällan nu :( <3<3

2010-10-25 @ 22:22:17
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

Tack! Klart jag vill det! Vill aldrig släppa dig stupman. Synd bara att vi träffas så sällan nu :( <3<3

2010-10-25 @ 22:24:09
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0