Work Work Work!

Hej hopp allehopa!

Veckan har börjat bra, jag har mest slappat, idag gick jag på introduktion på städ på furan, gick kanonbra, tanten jag hade med mig var ju klockren haha! Så på furan ska jag vara hela nästa vecka, eller skolan hela nästa vecka, vet inte riktigt än men hoppas på furan!

Funderar även på att kanske börja jobba som vikarie där också, men vet inte riktigt om jag klarar av de faktiskt... Men ska fundera lite till..

Då har jag inge mindre än 4 vikarejobb, nice!

Nästa vecka blir de nog att jobba dubbelt också (y) nice!!

Men nu ska jag och tilo fara ner till mammsen och fika lite byebye!

I miss my lovely boyfriend! <3


Alltså du är en sån sjukt jävla dryg människa så jag blir illamående, jag har aldrig känt såhär förr, men de har väl en anledning antar jag till att jag typ Hatar dig!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0