Att du inte skäms!

Hejhopp alla glada och alla sura också för den delen!

Jobbat hela natten från O1.OO till 8.OO (y) Sov inge när jag kom hem typ för då var man ju lagomt pigg!

I alla fall så måste jag häva ur mig vissa saker om vissa personer som jag hellre tar här än med den personen eftersom jag inte vill lägga mig i..

Men att du inte skäms, skulle jag vara du skulle jag skämmas ögonen ur mig, fysatan alltså! Att man kan ha mage att leva på andra människor så som du gör, att man kan utnyttja folk som du gör. De värsta är att du gör de mot dom jag håller kär, vilket gör mig jävligt förbannad.

Jag är så himla dum när jag Önskar att allt vore slut nu, men de är precis vad jag gör, för jag vet Exakt vad du håller på med, exakt! Det har aldrig funkat förr och varför ska de då funka nu!

Nej fyfan om jag vore Du skulle jag skämmas ögonen ur mig, skulle vara så tyst som möjligt och uppskatta saker, men de gör inte du, du bara glider med på en jävla räkmacka och tror att allt här i världen är Gratis, men lilla vän de är det inte & de borde du om någon veta!

Lär dig att Uppskatta saker och ting! Att man kan ge och inte bara ta! Att fråga innan man tar allvariga saker för givet!

Ne fy va jag är irriterad på dig just nu, eller ja de har jag väl alltid varit.......

Puss på er andra! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) sj?

kram

2010-09-20 @ 17:27:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: jennifer

jaha okej, vad jobbigt att ha barnfamilj som granne, iallafall när man är festsugen ;) men hoppas det är bra grannar iallafall!



hör av dig du bara så får vi väl planera in något :) <3<3

2010-09-21 @ 09:41:12
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0