Bra, Bättre, Bäst?

Hej hopp!

Allt bra med er ?

Själv har jag det väldans bra, allt känns så himla bra!

Igår bestämde jag tapeter till lägenheten, kommer att bli så himnla fint, Katrin (min blivande granne) kom även hit och snackade lite, känns så himla bra att flytta dit upp :D

Fick även jobba inatt, alltså natten till idag vilket också känns så jävla bra, att jobba, jobba, jobba! Trivs jättebra där också, så nu håller jag tummarna för att de blir maaaaassa jobb så jag får massa jobb :D

Imorgon ska jag dock till tandläkarn = inte kul! Sen ska jag även städa ur lägenheten som en galning på dagen, så kommer Daniel och häntar mig på eftermiddagen tillsammans med Tilo som ska få vara med farfar på dagen!

Men nu ska jag ut och springa en sväng med Tilo, eller ja Gå heter de väl.... Sen ska jag klippa gräsmattan (y)

Hörs sen då jag tänkte berätta en Jävligt pinsam sak.. haha.. Håll utkik!



Mina kommentarer ♥
Postat av: emmelist

kul att du ville vara med! och bra val av produkt! själv har jag det där jättestora halsbandet...så grymt fint :D

2010-09-01 @ 13:04:20
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: jennifer

har du hittat lägenhet? :D <3<3

2010-09-01 @ 17:47:34
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0