Dagen!

Goddag alla min vänner och alla som vi inte känner dom skiter vi i , skål ;) Nerå, de är en låt som går typ så (?)

Min dag har i alla fall bestått av, sömn, jobb, handla, hämtat papper, packat, letat plånboken (i två dagar) , hittat plånboken, äte pölsa och ja myst med hunden :D

Senare ska jag ringa Barbro och höra över nyckeln till lägenheten och hoppas av hela mitt hjärta att dom är klar med allt, för då är de bara för mig att flytta in ;D Wiho!

Imorgon ska jag till Ljusdal (IGEN) och gå på arbetsförmedlingen, Skitku, not! Men man läre väl, sen ska jag till veterinärerna med Tilobus :) Farfar ska följa med mig eftersom Daniel som egentligen skulle följa med ska och jaga..

men nu ska jag hjälpa mamma med maten, caaaao!


Blir så glad av denna bild :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: madeleine

Så bra! Jodå dagen har väl funkat än fast man fått sitta inne, spöregnar!!

2010-09-15 @ 15:59:00
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0