Flytt!

Nu är nyckeln hämtad och nu väntar flytt!

Skulle ju egentligen ha en etta, eftersom dom skulle bygga om, men tur jag har just nu (förstår inte hur allt kan gå så bra) så fick vi tvåan istället :D

Vilket betyder SOVRUM! <3 Kunde knappast bli bättre!

Så i helgen blir det flytt :D Så jävla kul att få inreda själv, har köpt nya grejer också så de ska bli jättespännande :D

Idag var jag iaf på arbetsförmedlingen, de sög ju? Men men. Sen när vi skulle åka där ifrån startade inte farfars bil SÅKLART! Så de kom typ 10 gubbar och skulle hjälpa oss, pinsamt! Men men de slutade iaf att bärgaren fick komma ochn hjälpa oss, fyfan vilken dag alltså!

Men nu ska jag snat iväg och jobba ännu en natt, byebye! :)


Älskling ! <3




Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

det vankas inflyttningsfest då alltså? ;) <3

2010-09-16 @ 18:32:09
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

nej så söt!

2010-09-19 @ 15:13:03
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0