Förhandstitt på lägenheten!

Haha jag suger verkligen på paint så var snälla nu!

Ungefär (!!!) såhär kommer min & Daniels lägenhet att se ut :D Jag är så himla nöjd.


Jävlar va dåligt de syndes, Äsch här kommer en liten förklaring.

Det är en etta m. kök, rätt så stor toa, garderob man "går in i" tvättstuga, egen liten förstukvist som man kan sitta och njuta av vädret på mm. Lägenheten är i ett radhus på 2 lägenheter, kommer bo bredvid världens bästa Katrin m. barn ;) Kommer att ha en stor fin gård, m egena rabatter, skog bakom huset, eget garage, mm mm. Wiho de känns så himla bra! Kommer trolivtvis att sätta upp en liten hundgård också så jag kan ha Eddis där :D

Låter som att dom börjar renovera den på måndag ? Sen så kanske de tar 2 veckor och sen äre ba att flytta in, åh va jag längtar! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Åh jag vill också flytta till lägenhet med min pojkvän! :O

2010-09-08 @ 19:03:51
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX

okej :) haha jag ahr ingen aning.. tänkte testa den imorrn, har gått "naken" i facet idag.

2010-09-08 @ 20:02:53
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Åh vad bra det verkar! Vill också flytta nu;P



/E

2010-09-10 @ 19:38:59
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0