Hunn svettes!

Hej hopp!

Dålig på att uppdatera, i know men bloggar faktiskt mestadels för mig själv så skit samma ;)

Dagen har i alla fall bestått av:

Ljusdal - packat ur lägenheten, bara möblerna kvar + handlat

Frisör - Klippte Daniels hår, blev självklart snyggt, vad trodde ni? ;)

Badning - badade Edda (jämthunds tiken min)

Tv - Halv åtta hos mig & Idol som vanligt, GILLA!7

Sen fick vi även främmande av lille Elov och Virran en sväng och de första Elov gjorde när han kom hit var att klappa Edda, som självklart var lite blöt efter badet och när han klappar henne säger han

"Hunn svettes som fan!!"

Haha! Trodde jag skulle dö, men de är väl inte så gott att veta att en hund inte svettas genom "huden/pälsen"..


Bild från Gruvan i Loos, alltså på mitt´jobb!


Mina kommentarer ♥
Postat av: ciiz

snygg header :)

2010-09-09 @ 21:43:26
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: ciiz

taack :)

2010-09-09 @ 21:55:35
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0