Jag, arbetslös = KAOS!

Allt bra med er ?

Mig är det asbra med, men känner paniken krypa närmare och närmare in i själen, Jag Vill Inte Vara Arbetslös, okej jag har extra jobb och annat på G men vafan, jag blir Galen av att bara sitta hemma och passa upp på mamma som har ryggskott, gaah!

Så snart ska jag åka och handla lite, efter de ska jag nog åka upp till farfar och hälsa på, sen har jag ingen anning.

Imorgon ska jag iaf jobba på gruvan, de kommer två kyrkliga församlingar :o OHMYYYY! Kanske ska sätta på mig ett kors runt halsen så jag smäler in lite ...

Solen skiner och jag har de bra, nu kommer några bilder som jag bjuder på! Pöss!





Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0