Krogen

Igår började jag packa ur lägenheten igen, kom dock inte så långt eftersom Mats, Daniels pappa skulle bjuda oss på middag, så vi åkte dit och blev kvar där till 6-tiden.
Sen körde jag fylleskallarna in till köpingen och började själv dricka lite vin, sen drog vi hemifån och runt Ljusdal och de slutade på Järnvägs med trävligt folk! Fick äntligen träffa Jennifer som jag inte träffa på år och dar! <3
Saknar min lilla älski så himla mycket, och får inte träffa honom förän på söndag heller :( buhu Tilo<3
Men nu ska jag ta och borsta tänderna för de känns som att en miljon myrer har haft fest i min mun och sedan spytt....

Bilden är från någon randomsida, hittade den på brorsans dator.

Mina kommentarer ♥
Postat av: simone

Tuff bild du tagit :)

2010-09-04 @ 12:43:22
URL: http://fattybom.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0