Våfflär!

Dagen har rullat på av bara den, nu håller jag och mamma på att göra våfflor!

Idag har även Katrin varit hit (blivande grannen alltså, lär er de ;) hon tillsammans med söta Felicia, hennes dotter :D Vi pratade massa skit och planerade flytten och självklart inflyttningsfesten ;)

De första som blir bjudna är självklart Pluttan Cicci & Proppan Sofie, mest saknad.com! Sen blir självklart Jännifär bjuden åh :D KulKul! :D

Får se om de blir nå jobb denna vecka då, eller ja imorgon börjar jag 12.00 at das grübe!

Längtar till helgen då det blir veteranmarknad i Homna & Lobonäs, niiize!

Här kommer en bild på Tilo när jag badade honom här om dagen, HAHAH asså fulare hund får man fan leta efter! XD


Naw stackarn, dum jag är!




Mina kommentarer ♥
Postat av: Maria - fashionstars ☆

åh så söt :)

2010-09-06 @ 16:42:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0