My New Car!

Godmorgon, försökte ta sovmorgon imorse men slutade med att jag var vaken 5 och inte kunde somna om, men låg iag och vilade ända fram till 9 :) Men har så fruktansvärt ont i magen, vet inte va de är för fel ? :S

Drömde även en helt sjuk dröm :S hehe, drömde att jag skulle åka utomlands med mamma, men att hon var så seg inne på någon affär på arlanda, så jag åkte en vända med några kompisar jag har här på byn, var ett x antal så orkar inte babbla upp alla, men iaf så var de en som körde och resten av oss låg på en släpvagn haha, sen var de även en stor jävla kran som fick sladd och kranen hamnade typ på oss, så jag fick ett ben avklämt ^^ sen åkte vi tillbaka och jag missade flyget för att jag inte hittade mamma ^^ jaja

Ja iaf så fick jag hem min Pärla igår, en röd Opel Astra combi, årsmodell 99, nått mer ni vill veta? ;) Den ska iag städas snart eftersom de blev lite panik igår så fuskade dom lite :( sen ska hon även vaxas lite, kuuuul. Sen blir de nog en tripp med "H" till Tallåsen och kika på lite hemlisar ;)

Sen måste jag också försöka bli klar med påskskinkan idag som jag köpte här om dagen + handla mat tills påsk, höm vet inte hur jag ska hinna med allt, men de löser sig ALLTID på nå sätt...

Men nu ska jag kasta på mig lite smink och springa ut och städa bilen!

Hörs hej!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0