Påskafton!

Hemma efter en snabbis på byn, usch säger jag bara haha..

Ja men iaf så är påskaftonen snart över, denna dag har jag gjort ungefär ingenting faktiskt. Igår drack jag ju, var till Sandsjö en sväng, men hade magplågor så jag trodde jag skulle tuppa av så åkte hem efter att ha druckit två cider och två groggar, men de gick de åh, jävligt skönt att sooova iaf! även om man fick vakna och vädra hela lägenheten mitt i natten pga "h" som lagade mat heh...

men ja idag har jag iaf inte gjort mkt, mest åkt bil. Sen var även jag och "h" upp och fikade lite, myspys! Sen så har jag solat tillsammans med Leif och Daniel hehe :)

Men vill iaf tillägga en sak, att de absolut värsta jag vet är människor som tror att dom är bättre än andra, som kräkner och pikar andra! Tror att dom är perfekt och att hela världen kretsar runt dom, att dom är så jävla snygga och snälla, men egentligen tycker ingen om dom och varför inte? Jo just för att dom tror att dom är så mycket bättre än alla andra.. Dom går med huvudet uppåt och kan inte ens kolla andra (normala människor som mig, eller jag kanske inte är normal vafan vet jag) människor i ögonen när dom möter en på vägen, i affären, vart som helst... Just för att dom TROR att dom är så jävla mycket bättre, bättre i vad? Att vara en bitch ? Att vara en stropp? Att vara dryg? Nej usch jag blir så trött på sånna personer, dom är inte ens värd att ha vänner... Men de få vännerna dom har är väl likadan antar jag?

Jag fick en gång i min uppväxt höra av en person att jag trodde jag var så jävla perfekt, men de har jag ALDRIG trott, jag är inte perfekt, du är inte perfekt, det finns ingen i denna värld som är perfekt, för ordet perfekt existerar inte! Glöm aldrig det!

Ha en bra kväll alla, imorgon ska jag jobba sen blir de Ljusdal (hoppas inte jag möter dah h) med familjen och vänner, kommer nog bli grymt!!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0