Dag 6 – Min dag.

Vaknade första gången 05.30 utan Tilo som låg bredvid Peter på golvet, medans jag och Daniel låg på ett varsitt hörn i soffan, och mamma och anki låg i sovrummet, fullt hus ;)
Somnade om, sov till ~9.00 låg vaken ett tag och kikade på alla.
Steg upp 9.30, gick ut med Tilo, tog en cigarett och njöt av en icke bakfull dag.
Kom in, åt frukost (äggmacka) och drack kaffe!

Sen skuttade jag in i duschen och sen slappade jag en sväng, satt och snoka lite vid datorn. Sen ringde pappa<3 och fråga om vi ville åka och äta pizza med honom :) Så de gjorde vi vid 12.30, jag och Daniel åkte först och handlade mat, sen drog vi till Peter, sen till salladsbaren och åt pizza, GÖTT...

åkte hem till mamma igen, själv :'/ nerå men ja själv var jag .. Gick fan bra i rödljusen åh, verigoddddii..

Sutte här en sväng, laga mat till mamma och anki, rökt, prata i telefon och ja ska snart duka fram och smaka grytan..

Sen ska jag, mamma, tilo och anki fara vidare mot Näsberg och min älskade mormor<3 sen skjussar dom hem mig och tilo :)

ja de var min dag de.... BYE


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0