Dag 7 – Min bästa vän.

Denhär kommer bli svår, eftersom jag helst inte vill utmärka en person till min bästa vän, så jag tar nog mina "bästa vänner" istället, utan "ordning"..

Daniel, min pojkvän, sambo och han är framförallt min bästa vän! Han finns alltid där för mig, vad som än händer och det vet jag. Han är verkligen en sån vän jag skulle haft genom hela livet i alla svåra stunder... Men nu finns han här och jag vet att vi Alltid kommer att hålla ihop, om inte som ett "par" iaf som vänner hela livet! <3 Vi har väl "känt" varann i många många år eftersom vi gick på dagis tillsammans i smååren, men sen flyttade han.. Sen började vi på samma skola i gymnasiet och inte förän i slutat av 2an, 3an för han blev de vi haha, helt spontant. och nu har vi varit tillsammans i två år om 2 månader, grymt! Älskar dig!

Jennifer, min partypingla, och bästa vän även du! Ställer alltid upp och lyser upp tillvaron när vi ses, så himla go och glad JÄMT. Vi lärde väl känna varann när jag träffade Daniel och sen dess har vi "hållt ihop", träffas ofta när de är fest eller så, en grym jävla tjej som betyder mycket för mig! <3

Gustav, my "brother" , bästa vän & en grym kille! Har alltid funnits där för mig när jag som mest behövt de, vi kan verkligen prata om Allt tillsammans, allt från myror till rymden! Han är nog den jag pratar mest med, kan vara för att han pratar mkt med mig om allt och stöttar till 100% jämt!! Han är helt enkelt bäst! <3

Sofie, min partypingla, bästa vän & fd klasskompis! Kan prata med dig om allt, ingenting är hemligt för varann! Usch vame tok vi hittat på alltså HAHA, jag skrattar bara av tanken, haha! :) KULKUL. Vi ses faktiskt rätt så ofta vilket jag tycker är grymt. Vi träffas väl minst en gång i månaden, ibland varje helg! :) Love you!


nej nu hinner jag inte skriva mer, ska kila upp på dagis och hälsa på eftersom jag ska jobba där hela nästa vecka, späääännnande !!! :) Ska förövrigt jobba från imorgon tills nästa fredag nu, undra om jag kommer att orka :o tar kanske på mig för mkt ibland...?

Mina kommentarer ♥
Postat av: linn

Sv. Den är tyvärr såld :/

2011-02-22 @ 15:46:41
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0