Dag 8 – Ett ögonblick.

Skriver väl ett positivt och ett negativt då eftersom jag inte är på topphumör nu så vill jag inte bara skriva nå negativt.

Ett ögonblick jag aldrig glömmer är dagen för ca en månad sen,vad som hände vill jag inte direkt berätta om, de orkar jag inte! Men de är en grej som har och kommer att förändra mitt liv totalt! Så dåligt som jag mått som här veckorna har jag nog aldrig mått i hela mitt liv tillsammans.. Att förlora en sån grej som jag gjorde har tagit enormt på mig, jag är på botten och jag undrar hur lång tid det kommer att ta innan jag är uppe på ytan igen om jag någonsin kommer att göra de.. Jag röker som en gammelkärring för att lugna nerverna även om jag inte vill! Jag önskar att jag någon dag kommer att må bra igen, eller iaf bättre... För varje dag som går kommer de någonting som trycker ner mig mer och mer.. Vill bara be vissa att hålla sin fual käft stängd, men de kan jag ju inte... Kan inte göra någonting, är väl bara att fortsätta låsas vara glad och trevlig .....

Ett ögonblick jag aldrig glömmer som är positivt är dagen jag träffade Daniel, eller rättare sagt tiden jag haft med Daniel. Han är verkligen en guldklimp! Finns alltid här och stöttar mig! Hade jag inte haft honom nu vet ja inte vad jag gjort.. Samma med min älskade bästa vän Sofie, så jävla glad att jag har dig!

äh vafan orkar inte skriva mer....


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0