Beroende!

Hallo!

Har nyss jobbat klart, pratat med farfar i en timme sen stack ja och handlade lite mat... Imorgon blir de Ljusdal tillsammans med mamma, vi ska och kika lite och sen ska jag äntligen köpa en ny plattång + annat skit som behövs i vardagen :P Men nu ska jag ringa mormor och sen ska jag hjälpa Daniel med maten, idag blir de fläskgryta med minimajs och massa sånt kinesisktskit eller nå!

Hejdå!



Just nu är de bara så himla jobbigt,
jag gör mitt allra bästa för att le och vara glad,
har jobbat nu i två dagar, vill försöka tänka på annat.
men de är inte så himla lätt, just nu när de är som jobbigast.
men allt kommer bli bra, jag måste försöka blicka framåt,
ta en dag i taget och försöka hjälpa till så gott de går.
även om de kommer bli jävligt svårt & jobbigt,
men tillsammans klarar man allt ! <3



Mina kommentarer ♥
Postat av: josephine

sv: ja men exakt :/ man får kämpa <3

2011-01-17 @ 19:52:47
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0