Ny dag, nya möjligheter!

God morgon!

Ja sitter här, har nyss ätit frukost och just nu sitter jag och funderar på vad denna dag har att erbjuda...? Dock vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med, men de finns väl alltid saker att göra!

Ska iaf ta fram dammsugaren och skurmoppen och städa lite, de är målet med dagen. Sen får vi ta allt annat som de kommer, orkar inte flänga omkring hela dagarna som jag gjort tidigare.

Alltså jag hatar att städa, finns de nå tråkigare egentligen? Ska fan skaffa mig en hustomte som jag kan kalla på ibland när jag behöver hjälp..

Men nu ska jag försöka röra på mig lite haha, dock börjar jag bli förkyld igen också, för ovanighetensskull...


Mina kommentarer ♥
Postat av: Simon aka biffen

Oh nej, det finns absolut ingenting värre än att städa!

2011-01-19 @ 12:11:30

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0