Nytt år, nya möjligheter!

Ja men God fortsättning på er alla, hoppas att ni haft en kanonnyår..

Mitt såg ut ungefär såhär lite kortfattat..

Började med jobb 7-13, hem och duscha fixade mig, inväntade Sofie som skulle hämta upp oss, jag fick köra till Ljusdal, kom fram vid ~6, Leif kom, jag klippte honom, sen började vi att dricka.

Vi började hemma i lägenheten i Ljusdal, jag, Sofie, Daniel & Leif. Sen drog vi vidare till Tomas där vi satt en stund innan de bar iväg till festen vi skulle vara på hos Lisa och Markus (y)

De var iaf jättetrevligt där, dock inte så mycket folk man kände, men jag har aldrig haft problem med de förr så de var skitkul :D Och deras hus, Ett ord A-V-U-N-D-S-J-U-K , helt jävla galet fint, lyxigt mm. De finaste jag sett..

Ja jag haft iaf ett Kanonnyår, synd bara att dom flesta man ville vara med var på annat håll, men de var roligt ändå. Roligt att träffa Lisa igen och snacka lite med henne om vissa saker :D

Ja men iaf så åkte vi hem på juldagen, skönt. Då blev de filmtittande, vi kikade på It's Alive, eller ja jag kollade på den själv eftersom Daniel somnade, sjukt äcklig film haha, men jag är lite känslig för skräckisar jag åh..

Igår kollade vi på tre filmer till, Red, Killer och The Graves, båda dom var skitbra tyckte jag, The Graves var väl lite mysko men ändå bra på nå sätt..



Idag blir de fler filmer :)

Justja, de var en som fråga vart jag köpte mina ögonfransar, klicka HÄR för att komma dit.


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0