Zumba

Igår när jag satt vid datorn och hade en såndär "nere" stund, gick jag ut på tradera och kikade lite, jag har aldrig köpt nå där men har alltid varit nyfiken att testa hur de går till. Jag gick in på dendär knappen "Sista Chansen" eller va de står och där var de ett paket med Zumba för 250 :- vafan tänkte jag, ska jag lägga bud eller ? .... Jag la bud och den andra höjde och de slutade med att vi var uppe på 340 :- och då tänkte jag "vafan håller jag på med?!" så då la jag inge fler bud.. Och jag vann inte..

Men sen kikade jag vidare på Zumba paket och hittade ett till som slutade om 40 min och den började på 205:- Så jag la bud på 250:- och ingen höjde på 15 min, sen var de en som la över och så fortsatte vi och gissa vad, jag vann hela skiten.. Så nu är de betalt och är väl påväg med posten hoppas jag... Ångest?!

Eller ja jag har ju alltid velat haft de sen jag testade på de hemma hos Joss för ett år sen ?! Och de var ju skitkul, men de kanske inte var de bästa tillfället just nu, men vafan skitsamma.. En bra grej och roligt att ha så vafan :)

Mycket kan hända när man inte är på topp, men nu ska jag inte köpa nå mer framöver... Nu ska jag sprara till resan jag håller på att planera...


Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Tradera är äckligt beroendeframkallande :P

2011-01-23 @ 22:24:16
URL: http://fireflybaby.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du kan faktiskt tanka hem zumba på isohunt :p

2011-01-26 @ 20:26:38
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0