Cabaré Cuppen 2011

Jahapp då var årets cabaré cup över och de var riktigt kul.. På fredagen satt vi hemma i Sund och drack med nära och kära, även sofie liftade med oss från ljusdal, då jag även tog min premiär på systemet, cool tjej. Sen blev de skitprat med Sofie i husvagnen innan de blev läggdax ..

På lördagen var vi lite småsega men tog oss iaf till cuppen och kikade, jag och proppan var nykter, och de var faktiskt kul att kolla på vissa fula människor, eller ja fulla kanske de heter ;) Är lite dryg men de får man vara mot människor som är nå jävulskt mycket drygare mot mig och mina vänner....

Men iaf så tänkte vi ju åka till Ljusdal och festa men så blev de inte, vi stannade kvar i Ramsjö och drack där, riktigt kul faktiskt :) Fick träffa massa folk som de var alldeles för länge sen man träffade och sen blev de en cykeltur på sisådär 8 km hem, där man fick reda på lite skit haha...

Idag for vi på loppis till Hennan, hittade en klänning och ett par sockor som var skitsöta som jag fick av daniels bonus farmor , så snäll :)

Sen åkte vi vidare mot Ljusdal och var in på dollar och handla, sen åkte vi till mamma och åt mat :) Sen åkte vi på en till loppis och där hittade jag ringar, två krukor och en sockerströare eller vare heter...

Sen åkte vi hem, och nu sitter jag här och är lite småirriterad samtidigt som jag småler inombords ha ha.


look at me, I'm the one You wanabe, love it hun.

Avundsjuka personer är ett av de roligaste som finns, men att sprida skit och hitta på saker som inte stämmer kommer inte att ta dig långt gumman. Bara att inse att de är mig han vill vara med och inte dig som du påstår, haha pinsamt...


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0