Dag 11 – Mina syskon

Mitt syskon!

Jag har en lillebror som heter Peter, han fyllde 18 år igår, alltså är han 2 år yngre än mig! Han är världens bästa lillebror och jag är så himla glad att jag har honom! Han är snäll, rolig och väldigt unik! Han går barn och fritidsprogrammet i Ljusdal och bor där i egen lägenhet! Han ska snart bli pappa, närmare bestämt den 23 mars va de är planerat iaf! Något han egentligen inte vill :/ Men sånt som måste accepteras, så jag ska bli faster wiho :)

Vi kan prata med varann om allt, vilket jag tycker ät grymt!!

ne vet inte riktigt va jag ska skriva mer, för utom att vi ska gå och göra krogen osäker tillsammans någon helg, läääängtar :D

Jag älskar min lillebror maaasor nästintill mest! <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0