Soppan

Jag lever i en soppa som får mer och mer ingredienser för varje vecka som går,
dethär året har väl börjar allt annat än bra kan man väl säga?
Började väl redan i december, kan ju dra igenom allt lite snabbt så kanske
ni förstår varför jag är depp ibland ...

december, fick reda på att Peters (min bror då 17 år) dåvarande tjej var med barn, fick ej ta abort så ja de var bara att gilla läget... även om ingen av oss gillade det...

januari, mamma och pappa bestämde sig för att gå ifrån varann, vilket dom också gjorde, en masssa jävla strul kom där efter också, inget jag vill gå in på... men de var iaf jävligt jobbigt.

februari, kollade på lägenheter åt mamma, mamma flyttade till ljusdal jag jobbade ingenting orkade helt enkelt inte, mådde skit. satt mest hemma och bölade..

mars, började väl kanske komma tillbaka till livet något, jag blev faster och singel... vi är inge ovänner eller så, utom vi kom bara överrens om de. så inom en snar framtid kommer jag att flytta hem igen... så ja nu sitter jag också mest hemma och bölar, men skillnaden är att jag jobbar som ett as, tar på mig allt för att slippa tänka på allt. skönt, not..

usch va jag mår dåligt av att se tillbaka på allt, men de är bara att se framåt, leva i nuet och få stöd hos ens bästa vänner.´

 och jag vill verkligen tacka alla som varit där för mig hela tiden, så som Sofie, min älskade lilla ängel Love you! Simon, partykungen, han är bäst! Gustav min älskade "bror! Daniel min bästa vän! Peter min älskade bästa lillebror! Mamma min älskade mamma! Pappa min älskade pappa! och alla andra... orkar inte skriva mer nu


:'/


Mina kommentarer ♥
Postat av: Yohanna

Usch inge roligt när det bara händer skit..

Hoppas det blir bättre snart! <3 :)

2011-03-17 @ 16:27:44
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0