21/5 2011

Hej och god helg eller va man säger..

Igår fick jag äntligen min efterlängtade ziperall som jag väntat på i 3 månader, sjukt dåligt. Visst var den underbart skön och så, men 3 månaders väntan vet ja inte om den var värd faktiskt. Nu när de börjar bli sommar blir de ju för varmt att ha den, de märkte jag igår när vi var till min stuga en sväng med hundarna jag & Daniel..

Sen missade vi även en björn med 3 ungar :( pappa ringde precis när vi kom fram till stugan :( Men ska åka och kika lite idag utefall dom är kvar i krokarna :D Har ju iaf sett en iår, woop woop..

Ja igår kväll kikade vi på Gullivers resor, grymt bra film alltså haha skrattade som fan ibland, rekomenderas starkt :)

Nu sitter jag och Tilo och myser i soffan och väntar på Daniel som gör kaffe, mmmmöms med kokkaffe på morgonen och sen lyxa till de med en bakelse från wilmars, kan de bli bättre ? NEJ DE KAN DE INTE.

Om någon timme kommer fasters lillhjärta, så Peter, jag & Daniel ska ha honom helt själv medans mamma klipper håret, ska ta en massa bilder tänkte jag hihi... Sen så ska vi grilla, och inviga min grill som jag vann på skytten för ca 4 år sen, ja bättre sent än aldrig huh ;)

Efter maten blir de ett par cider och sen blir de kanske någon grogg också, får se om jag blev tvungen att jobba eller inte imorgon får se om Monis ringer nå mer eller ej :)

Ja men ha en underbar helg alla, för de ska jag ha...

Byebye


Saknar julen lite..


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0